Changes II: Good choice

19 juni 2014 - Enumclaw, Washington, Verenigde Staten

Zoals gezegd hebben we de eerdere planning omgegooid en zijn we vandaag vanuit Enumclaw naar Mount Rainier gereden. En wat een goed idee was dat! We hebben prachtig weer gehad. Het is tot aan het eind van de middag bijna stralend blauw geweest en het wat warm. Zelfs op 5400 voet (bij het bezoekerscentrum Paradise) was het nog lekker warm.

We zijn vanaf Enumclaw richting het oosten gereden, om als het ware met de klok mee rond Mount Rainier te rijden. Onderweg zijn we op verschillende plekken gestopt om van de uitzichten van de verschillende zijden van Mount Rainier en het omliggende park te genieten. Zo zijn we onder andere bij Reflection Lake (wat nog grotendeels bevroren was, maar waar we toch een paar mooie reflection plaatjes gemaakt hebben), Paradise bezoekerscentrum (waar we sneeuwballen gegooid hebben en tot onze enkels in de sneeuw stonden, maar waar het wel warm was) en de Narada Falls geweest (waar we vorig jaar ook geweest zijn, maar waar het er nu toch behoorlijk anders uitzag zonder de 3 meter sneeuw en ijs daar). Echt super allemaal.

Uiteindelijk zijn we aan het eind van de middag terug gaan rijden en toen begon het te betrekken. Helemaal goed gemikt dus! We hebben een geweldige dag gehad.

1. Marie-Louise:
    23 juni 2014
    Hoi hoi...Ik mis de foto's van Mount Rainier...maar die zullen vast nog wel komen!! Dus het was het tochtje wel waard om toch nog naar Mount Rainier te gaan. Maar goed dat jullie het dan alsnog gedaan hebben...had je misschien anders spijt van gekregen!! Groetjes tante Marie-Louise x x